12:57

O mnie


Nazywam się Zosia Furmann-Daniel. 
Jestem wizażystką- jest to mój zawód oraz wielka pasja. 
Upiększaniem kobiecych twarzy i stylizacją włosów zajmuje się od ponad 10 lat. 
Cały czas doskonale swoje umiejętności i aktualizuję wiedzę na kursach i szkoleniach tematycznych. 
Podążam z najnowszymi trendami i nieustannie staram się sprostać wymaganiom stawianym mi przez rynek oraz klientów. 
Ukończyłam szkole wizażu i stylizacji- jestem dyplomowaną wizażystką. 
W latach 2014 i 2015 startowałam w Mistrzostwach Polski Makijażu Profesjonalnego, uzyskując II miejsce na podium. 
Zaufało mi wiele panien młodych, które pod moim okiem stawały się "piękniejszą wersją siebie". Jestem im ogromnie wdzięczna za oddanie!
Bardzo kocham swoją pracę i ludzi z którymi przychodzi mi pracować. Jestem wielką szczęściarą, że mogę być częścią tak ogromnego przedsięwzięcia jakim jest Ślub. 

Prywatnie szczęśliwa żona i mama dwójki urwisów :) 


Zapraszam do kontaktu i do zobaczenia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz